Subject: 2023-276 Albu-Vetepere rek ja ehitus 2022. Kaust 1 | kooskõlastamine
From: "Ervin Reynaldo Piirsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 17:09:51 +0200

Tere

Saadame Teile kooskõlastamiseks töö nr 2023-276 „Albu-Vetepere rek ja
ehitus 2022. Kaust 1. Ehitusprojekt V01“.

Objekti asukoht: Järva maakond, Järva vald, Vetepere küla.

Ehitusprojekti tellija: Riigimetsa Majandamise Keskus.

Kooskõlastuse kaaskiri on esitatud manuses ja ehitusprojekti materjalid on
alla laaditavad aadressilt:

https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/Erw2aAul3HFJjbJdbkKezBY
BftzgWkbm5acctF1JruvkSA?e=jgbR2a

Kui võimalik, siis palun Teie tagasisidet kiirendatud korras. Aitäh!

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.